Eensey Weensy Spider sablon

2014.09.16 15:43

Az Eensey Weensy Spider című dalocskához illő mozdulatokat ismerhetitek a foglalkozásokról vagy elleshettétek már a Super Simple Learning csatornájáról a Youtube-on. (Ha mégsem, itt találjátok: www.youtube.com/watch?v=AQZNBkdxCMY)

Ha viszont úgy érezitek, hogy még jobban szeretnétek szemléltetni, hogy miről is szól a dal, akkor készítsétek el Ti is ezt az egyszerű kis játékot, ami minden bizonnyal tetszeni fog a Kicsiknek, főleg ha együtt készítitek el. Mindössze 10 perc alatt el is készül.

Én csak kinyomtattam a sablont, kiszíneztük, kivágtam és kész! Illetve azért, hogy egy kicsit tartósabb legyen, felragasztottam kartonlapra előbb és úgy vágtam ki a csatornát, a napocskát és a felhőt. Elkészíthetitek akár színes kartonból is, és ha még tartóssabb anyagot szeretnétek, akkor a dekorgumit ajánlom.

A tartósság azért fontos, mert a kis Tipegők kezében még könnyen szétjön bármi, amit alaposabban megvizsgálnak, viszont érdemes a kezükbe adni, hogy ők húzzhassák le és fel a csatornában a pókocskát, így jobban rögzül az "up" és a "down" kifejezés.

Íme a sablon (a Handmade-preschool.com jóvoltából): eensy-weensy-spider.pdf (91,5 kB)

Remélem elkészítitek és párszor elénekelgetitek a dalt. Jó szórakozást hozzá!